Naar hoofdnavigatiemenu Naar hoofdinhoud

Compliment, tip of klacht

Als huurder mag u van ons goede service verwachten. Maar hoe goed wij ons best ook doen, er gaat wel eens wat fout. Bent u niet tevreden over de manier waarop wij iets oplosten? Laat het ons dan altijd weten. Wij leren graag van onze fouten!

Ik heb een klacht over jullie dienstverlening. Hoe dien ik mijn klacht in?

Wij vinden het fijn als u ons belt, zodat wij u misschien meteen kunnen helpen. U kunt ons telefonisch bereiken via 030 - 880 33 00. U kunt ook digitaal uw klacht indienen. Na ontvangst van dit formulier nemen wij binnen 2 werkdagen contact met u op.

Ik heb een klacht over een medewerker van jullie. Wat kan ik doen?

Neemt u contact met ons op. Wij horen graag wat uw klacht is. We proberen samen met u tot een oplossing te komen.

Ik heb een klacht over het toewijzen van woningen. Wat kan ik doen?

Bespreek uw klacht eerst met ons. Bent u niet tevreden met onze oplossing? Dan kunt u het klachtenformulier invullen op de website van Woningnet. Vermeld in de brief altijd uw registratienummer van Woningnet en uw huidige (post)adres.

Niet tevreden over ons antwoord op uw klacht?

Heeft u antwoord gekregen van Mitros op uw (schriftelijke) klacht? Bent u hier niet tevreden over of wacht u al langer dan een maand op een reactie? U kunt uw klacht dan melden bij de Klachtencommissie Woningcorporaties Regio Utrecht (KWRU). Meer informatie vindt u op de website van de Klachtencommissie.