Mitros vervangt papieren acceptgiro

Ontvangt u voor uw huurbetaling nu nog iedere maand een papieren acceptgiro? Dan krijgt u in de week van 7 november een brief waarin Mitros u vraagt om over te stappen naar een andere manier van betalen. 

Waarom géén papieren acceptgiro’s meer?

De acceptgiro zal in Nederland verdwijnen door de invoering van één Europese betaalmarkt. Dit is bedoeld om het betalingsverkeer eenvoudiger en goedkoper te maken. U kunt dan géén gebruik meer maken van de acceptgiro voor het betalen van uw huur. Naar aanleiding van deze wijziging leggen wij iedere huurder die nu nog betaalt via de papieren acceptgiro twee keuzes voor om de huur in het vervolg te betalen.

 

Uit welke twee betaalmethodes kunt u kiezen?

Eigenlijk is het heel simpel: er zijn straks twee manieren om voortaan makkelijk en snel te betalen: via automatische incasso of via een digitale acceptgiro.
   

AUTOMATISCHE INCASSO
Met een automatische incasso wordt de huur automatisch iedere maand afgeschreven van uw bankrekening. Het voordeel is dat u hier niet meer naar hoeft om te kijken. Bovendien betaalt u altijd op tijd, mits er voldoende saldo op uw rekening staat.

Veel gestelde vragen over automatische incasso

ACCEPT EMAIL
AcceptEmail is een digitale acceptgiro van de huurnota, die u maandelijks kunt ontvangen per e-mail.

Met een paar muisklikken betaalt u dan snel en gemakkelijk via iDEAL. Deze methode is 100% veilig, want uw betaling vindt plaats via internetbankieren van uw eigen bank. Bekijk hier het filmpje over de werking van AcceptEmail.

Veel gestelde vragen over acceptemail

Als u geen keuze maakt
U bent verantwoordelijk voor het op tijd betalen van uw huur. Als u geen automatische incasso of een betaalmail kiest, kunt u uw huur zelf aan ons overmaken.  

  • Betaal uw huur voor de eerste van de maand.
  • Vermeld bij elke betaling uw naam, adres en klantnummer.
  • Maak de huur over aan Mitros op IBAN NL81ABNA0479270961
 
  • Deel deze pagina via