Disclaimer

Wanneer u gebruik maakt van onze online services, wilt u niet dat anderen meekijken. Daarom doen we er alles aan om uw privé-gegevens ook echt privé te houden. Precies zoals we het College Bescherming Persoonsgegevens (CBP) hebben beloofd. Mitros is bij het CPB ingeschreven onder nummer m1415424.

Mitros slaat uw persoonlijke gegevens op in een beveiligde database. We geven uw informatie nooit door aan derden voor commerciële doeleinden. Om uw online contact zo soepel mogelijk te laten verlopen, hebben we wel wat gegevens van u nodig. 

Wat willen we van u weten?

Voor- en achternaam

Dan weten we wie u bent.

Adres en woonplaats

We willen graag weten waar u woont. Alleen dan kunnen we u helpen. Want wij verhuren huizen en een huis heeft een adres.

Telefoonnummer

We nemen graag snel contact met u op als er iets onduidelijk is. En als u wilt, sturen we u een bericht met de afspraak voor reparatie die u met ons gemaakt heeft. Soms bellen we na afloop om te vragen of alles goed is gegaan.

Betaalgegevens

Om uw huur of servicekosten te kunnen betalen maken wij gebruik van een beveiligde betaalomgeving. Wanneer u met iDeal of overboeking betaalt, worden uw gegevens in onze administratie opgeslagen om de betaling aan uw huis te kunnen koppelen. Verder gebruiken we uw bankrekeningnummer alleen wanneer u geld van ons terugkrijgt.

IP-adres

Aan de balie herkennen we u aan hoe u eruit ziet, op internet kijken we naar uw IP-adres. Door uw IP-adres te onthouden, zorgen we meteen dat niemand anders gebruikmaakt van uw persoonlijke account.

E-mailadres

Uw e-mailadres gebruiken we zodat u kunt inloggen op uw persoonlijke account. We mailen u onze reactie wanneer u ons een vraag stelt of een aanvraag doet. En nieuwsbrieven krijgt u ook per e-mail.

Verder gebruiken we uw gegevens voor het volgende:

Klantenservice

U kunt bij ons langskomen en met ons bellen, mailen, Twitteren, Facebooken en WhatsAppen. Om ervoor te zorgen dat u uw verhaal niet 2 keer hoeft te vertellen, bewaren we deze gesprekken. We bewaren ook uw persoonlijke gegevens voor zover we die nog niet hebben. Om onze service beter te maken, analyseren we alle contactmomenten. Als we een telefoongesprek opnemen om te gebruiken als trainingsmateriaal, laten we u dat eerst weten. Om onze website te verbeteren registreren we informatie over uw bezoeken.

Als we met u Facebooken of WhatsAppen dan is het niet verstandig om uw financiele gegevens aan ons door te geven. Wij doen wel heel voorzichtig, maar we hebben geen invloed op de manier waarop WhatsApp en Facebook met uw gegevens omgaan.

Account

In uw persoonlijke account staan uw persoonlijke gegevens. Naam, post- en huisadres, geboortedatum, telefoonnummer, e-mailadres en inloggegevens. Dan hoeft u deze gegevens niet elke keer opnieuw in te voeren. We bewaren ook gegevens over uw eerdere aanvragen en/of afspraken. Dan kunnen we u sneller helpen.

Nieuwsbrieven

Wij maken verschillende nieuwsbrieven. Algemene én persoonlijke. Voor de inhoud van persoonlijke nieuwsbrieven, checken we waar u woont en of we bij u renoveren. Voor deze persoonlijke (project)nieuwsbrieven kunt u zich niet aan- of afmelden. De informatie in deze nieuwsbrieven is te belangrijk om niet naar u te versturen. Dat mag ook van volgens de wet op de e-mailmarketing. Ontvangt u liever geen algemene nieuwsbrieven meer? Uitschrijven is zo geregeld via de link in de nieuwsbrief zelf.

Verbetering

We doen er alles aan zodat u tevreden bent, maar we zien niet altijd of dat lukt. Om te checken u tevreden bent, gebruiken we uw gegevens. We benaderen u soms voor een klantonderzoek, een plaatsje in ons klantentestpanel of we vragen u fan te worden van Mitros. Verder willen we weten hoe de afhandeling van een klacht ging en wat u van onze service vindt. Daarom verzamelen we klantgedrag. Zo kunnen we uw leesgedrag analyseren en informatie geven die bij uw wensen past. Dit doen we door unieke bezoeken te registreren, met alle activiteiten die daarbinnen plaatsvinden. Denk hierbij aan het bekijken van pagina's, ergens op inzoomen of op links klikken. Natuurlijk gaan we altijd netjes met uw gegevens om. Soms voert een ander deze checks voor ons uit. Die houdt zich dan natuurlijk ook aan de privacy-regels.

Acties

U laat uw naam en e-mailadres achter als u meedoet aan een Mitros-actie, zodat we u kunnen laten weten of u gewonnen heeft. We gebruiken deze gegevens ook om onze acties te analyseren.

Fraudepreventie

Soms moeten we klantgegevens gebruiken om fraude te onderzoeken, te voorkomen en tegen te gaan. En als u echt iets doet wat wettelijk niet mag, moeten we uw gegevens doorgeven aan overheidsinstanties.


Wilt u uw persoonsgegevens inkijken? Of wilt u uw gegevens wijzigen? Geen probleem. U kunt dit zelf doen via uw persoonlijke account, wel zo makkelijk. Of u laat het ons weten per post of e-mail.

We doen ons best om u op onze website zo goed mogelijk te informeren. Toch kan het zijn dat sommige informatie niet klopt of dat u het niet kunt bekijken. Als u hierdoor schade heeft, dan vinden we dat natuurlijk erg vervelend, maar we zijn hiervoor niet aansprakelijk.

 
  • Deel deze pagina via