Betalen

In ons huurcontract hebt u met ons afgesproken dat u de huur voor de 1e van de maand betaalt. Op uw persoonlijke pagina op MijnMitros.nl kunt u uw betalingen bekijken.

naar uw betalingen 

U kunt hier ook gelijk betalen.

direct betalen

Betalen kunt u op verschillende manieren doen. U leest in onze folder Betalen van uw huur (pdf) meer over de mogelijkheden. De gemakkelijkste manier voor u en voor ons is betalen via een automatische afschrijving. U kunt bij ons aan de balie alleen met PIN betalen.

Wat zijn de manieren om te betalen?
  • Automatische afschrijving
    Uw huur wordt dan rond de 1e van elke maand automatisch van uw rekening afgeschreven (behalve op feestdag of in het weekeind). Als u ervoor zorgt dat u voldoende geld op uw rekening heeft, dan hoeft u zich nooit zorgen te maken.  
  • Hoe regelt u een automatische afschrijving?
    U vraagt daarvoor een formulier aan. Dat kan per e-mail of telefonisch. Dat formulier vult u in en stuurt u met uw handtekening naar ons terug.  

  • Acceptgirokaart
    U ontvangt elke maand van ons een acceptgirokaart. Deze stuurt u naar uw bank of gebruikt u voor het internetbankieren. Het kan op deze manier meer dan een week duren voordat het geld bij ons binnen is.

  • Storting bij bank 
    U gaat naar uw bank en stort daar het geld op onze rekening (neem uw acceptgirokaart mee). Vergeet niet uw naam, adres en klantnummer te vermelden. Nadelen: uw bank brengt wel stortingskosten in rekening en het duurt langer voordat het geld bij ons binnen is.

  • Internetbankieren 
    U kunt uw huur ook overmaken via internetbankieren. Dit gaat via de beveiligde website van uw bank. Vergeet niet bij de betaling uw naam, adres en klantnummer te vermelden.

 
  • Deel deze pagina via

Vragen over de huur betalen