Is er iets stuk?

Is er iets stuk dat wij moeten maken? Dan kunt u een afspraak met ons maken in vaste bloktijden van twee uur: 

  • tussen 8:00–10:00 uur
  • tussen 10:00–12:00 uur
  • tussen 12:30–14-30 uur
  • tussen 14:30–16:30 uur

U kunt zelf kiezen welke bloktijd u het beste uitkomt.

*Vanaf 1 februari 2016 heeft Mitros ruimere servicetijden voor uw reparatie.

Voortaan kunt u op dinsdag en donderdag uw reparaties laten uitvoeren van 8.00 uur tot 18.30 uur. Andere dagen kan dit van 8.00 uur tot 17.30 uur. Dit is een flinke verruiming van de oude tijden (tot 16.30 uur). Dit geldt  voor alle huurders van Mitros.

Zo kunt u uw reparatie melden:

  • Via Mijn Mitros  (hiervoor moet u inloggen) en op elk moment.
    U kunt de reparatie melden én meteen een afspraak maken
  • Telefonisch tussen 8.30 en 17.00 via telefoonnummer 030-880 33 00
    U kunt de reparatie melden én meteen een afspraak maken
  • Schriftelijk (niet voor spoedreparaties)
    U kunt alleen de reparatie melden
  • Via mail: vraag@mitros.nl (niet voor spoedreparaties)
    U kunt alleen de reparatie melden
    Vergeet hierbij niet om uw naam en adres te vermelden.

Noodgevallen

Als u een spoedreparatie hebt die snel moet worden opgelost, belt u ons dan. Uw aanvraag kost meer tijd als u schrijft of mailt.

Voor noodgevallen zijn we telefonisch altijd bereikbaar, ook buiten openingstijden. Belt u ons dan op 030-880 33 00. U wordt dan doorgeschakeld naar een speciaal noodnummer.

 
  • Deel deze pagina via