Naar hoofdnavigatiemenu Naar hoofdinhoud

Mijn Mitros-account

Als huurder van Mitros kunt u ook snel online uw zaken regelen via Mijn Mitros. 

Wat kunt u bijvoorbeeld in Mijn Mitros doen?

  • Uw persoonlijke gegevens bekijken en aanpassen
  • Uw betalingen bekijken
  • Uw huur betalen met iDeal
  • Een reparatie melden
  • Overlast melden
  • Toestemming vragen voor aanpassingen in uw woning

Vraag en antwoord

Hoe meld ik mij aan voor Mijn Mitros?

U wilt voor de eerste keer inloggen op het huurdersportaal van Mitros. Voor de activatie van uw account kunt u naar Mijn Mitros. U maakt eenmalig uw account aan. Dit doet u met uw e-mailadres en de laatste 5 cijfers van uw bankrekeningnummer.

Uw bankrekeningnummer moet bij ons bekend zijn
Is uw bankrekeningnummer niet bij ons bekend? Of twijfelt u of het goede rekeningnummer bij ons bekend is? Dan kunt u dit telefonisch doorgeven via 030 - 880 33 00. Vervolgens krijgt u op het opgegeven e-mailadres een link om het adres en enkele aanvullende gegevens te bevestigen. Hierna bent u ingelogd op het huurdersportaal.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten voor Mijn Mitros. Hoe vraag ik een nieuw wachtwoord aan?

Gaat u naar Mijn Mitros. In het inlogscherm klikt u op Ik ben mijn wachtwoord vergeten. U ontvangt een e-mail met een nieuw wachtwoord. U kunt met uw e-mailadres en het nieuwe wachtwoord inloggen. U kunt het wachtwoord na het inloggen aanpassen naar een wachtwoord dat u zelf kiest.

Let op: het wachtwoord moet uit minimaal 6 tekens bestaan. Met tenminste 1 getal, 1 hoofdletter en 1 kleine letter.

Ik heb een reparatie gemeld. Waar zie ik de afspraak die ik gemaakt heb?

Heeft u online een reparatieverzoek gemeld?
Dan krijgt u een bevestiging van uw afspraak op het door u ingevulde e-mailadres.
Hebt u een account voor Mijn Mitros? Dan kunt u uw afspraak online bekijken. Logt u hiervoor in en kijk bij 'Contacthistorie'.

Heeft u telefonisch een reparatieverzoek gemeld?
Wij hebben u tijdens het gesprek naar een e-mailadres gevraagd,
U krijgt een bevestiging van uw afspraak op het door u doorgegeven e-mailadres.

Heeft u geen e-mailadres doorgegeven? Maar heeft u wel een account voor Mijn Mitros?
Dan kunt u online uw afspraak bekijken. Logt u hiervoor in via Mijn Mitros en kijk bij 'Contacthistorie'.

Hebt u geen e-mailadres doorgegeven? En heeft u geen account voor Mijn Mitros?
Dan kijken wij voor u na wanneer uw afspraak is. Neemt u dan contact met ons op.

Ik kan geen account aanmaken voor Mijn Mitros. Hoe kan dat?

Er zijn verschillende redenen waarom het niet lukt om een account aan te maken voor Mijn Mitros.

Ik kan niet inloggen op Mijn Mitros. Hoe kan dat?

Soms lukt het niet om in te loggen op Mijn Mitros. Hebt u al een account en lukte het eerder wel om in te loggen? Dan kan het met een technische fout te maken hebben. Wij zoeken graag voor u uit waarom u niet kunt inloggen. Neemt u contact met ons op.

Bent u een zakelijke huurder? Of hebt u een bewindvoerder die uw zaken regelt? Dan kunt u niet inloggen op Mijn Mitros.

Bent u huurder en loopt uw huurbetaling via Ultimoo? Dan kunt u wel inloggen. U ziet dan geen overzicht van uw huurbetalingen. Alle andere gegevens kunt u wel inzien.

Ik wil mijn gebruikersnaam of wachtwoord wijzigen. Hoe doe ik dat?

U kunt uw gebruikersnaam of wachtwoord voor Mijn Mitros wijzigen in Mijn instellingen als u bent ingelogd. Bij het wijzigen van uw gebruikersnaam, wordt er een bevestigingsmail verstuurd naar het nieuw opgegeven e-mailadres. Pas nadat u uw nieuwe e-mailadres heeft bevestigd, kunt u met uw nieuwe gebruikersnaam inloggen.

Kan ik mijn post van Mitros ook digitaal bekijken?

Ja, dat kan. U hebt dan een account nodig voor Mijn Mitros. Als u bent ingelogd, vindt u uw post bij 'Mijn correspondentie'', onderaan uw startpagina.

Staat wat u zoekt er niet bij? Neem dan contact met ons op. Wij kunnen de post digitaal voor u beschikbaar maken.

Mijn gegevens op Mijn Mitros kloppen niet. Wat kan ik doen?

Uw telefoonnummer en e-mailadres kunt u zelf wijzigen als u inlogt op Mijn Mitros.
Als persoons- of contractgegevens niet kloppen, kunt u dit aan ons doorgeven via het contactformulier op onze website.
Wij zullen uw gegevens controleren en, als het mogelijk is, aanpassen.

Wat kan ik doen als ik inlog in Mijn Mitros?

U kunt via Mijn Mitros gegevens over uzelf en uw woning bekijken en aanpassen. Ook kunt u allerlei zaken zelf regelen of aanvragen.

Wat vindt u bijvoorbeeld op Mijn Mitros?

  • U kunt hier een afspraak plannen voor een reparatie in uw woning.
  • U kunt hier nieuwsberichten lezen, zoals een liftstoring die door u of uw buren gemeld is.
  • U kunt uw huur opzeggen.
  • U kunt uw betaalgegevens bekijken.
  • U kunt uw huur betalen via iDeal.
  • U kunt uw telefoonnummer, e-mailadres en postadres aanpassen.
  • U kunt uw betaalwijze aanpassen.
  • U vindt hier gegevens over uw woning.
  • U vindt hier uw post van Mitros.
  • U kunt verschillende aanvragen indienen, zoals toestemming voor samenwonen of toestemming voor het doen van aanpassingen in uw woning.

Wij zijn voortdurend bezig om Mijn Mitros te verbeteren en uit te breiden. Mist u iets in Mijn Mitros? Stuur uw idee dan in via het contactformulier op onze contactpagina.

Vertaal deze pagina