Betalingsregeling

U kunt een betalingsregeling met ons afsluiten. Met een betalingsregeling maakt u afspraken met ons om uw betalingen in delen aan ons te betalen. U kunt dit aanvragen als u bijvoorbeeld de huur niet op tijd kunt betalen.

Bij de vraag 'Kan ik een betalingsregeling met jullie afspreken?' leest u meer over de voorwaarden voor een betalingsregeling.

Veel gevraagd over Betalingsregeling

Kan ik een betalingsregeling afspreken?

Algemeen

Dat hangt af van uw situatie. Bekijk hieronder of onze voorwaarden bij uw situatie passen.

Een betalingsregeling kan getroffen worden voor minimaal 2 en maximaal 6 termijnen. Met een minimaal bedrag van € 25,- per termijn.

Welke termijnen van mijn betalingsregeling moet ik nog betalen?

Algemeen

Na het afsluiten van de betalingsregeling ontvangt u een brief met een overzicht van de complete rekening. Daar ziet u het bedrag wat open staat. Heeft u een Mijn Mitros account? Dan kunt u inloggen om uw betaaloverzicht te bekijken.

Ik kan deze maand de betalingsregeling niet betalen. Wat nu?

Algemeen

Neem telefonisch contact met ons op via 030 - 880 33 00. U kunt een betalingsregeling meestal niet meer aanpassen. Wij kijken graag met u naar een oplossing.

Staat uw vraag er niet tussen? Neem contact met ons op.

  • Chat ons

    Stel uw vraag via de chat rechtsonder op deze website en u krijgt op werkdagen tussen 8.30 uur - 17.00 uur binnen 2 minuten antwoord.

  • WhatsApp

    Stuur ons een bericht op 06 23 82 44 84. Wij helpen u binnen 2 minuten op werkdagen tussen 8.30 uur - 17.00 uur.

    WhatsApp ons