Huuraanpassing

Op meerdere momenten per jaar kunnen wij de huurprijs aanpassen. De huur kan om verschillende redenen verhoogd of aangepast worden. Bijvoorbeeld bij:

  • de jaarlijkse huurverhoging;
  • na een afrekening van de service- of stookkosten;
  • projectwerkzaamheden of renovatie;
  • Individuele Woning Verbetering (IWV). Zoals isolatieglas of centrale verwarming.

Veel gevraagd over Huuraanpassing

Ik heb moeite met het betalen van de huur. Wat kan ik doen?

Algemeen

Wij denken graag met u mee. Misschien kunnen wij u helpen. We stellen u daarom eerst een aantal vragen in het stappenplan hieronder. Klik aan wat voor u van toepassing is en u vindt het passende antwoord.

In welke gevallen verhoogt Mitros mijn huur?

Algemeen

De huur kan om verschillende redenen verhoogd worden. Bijvoorbeeld bij:

  • de jaarlijkse huurverhoging;
  • na een afrekening van de service- of stookkosten;
  • projectwerkzaamheden of renovatie;
  • Individuele Woning Verbetering (IWV). Zoals isolatieglas of centrale verwarming.

In welke gevallen verlaagt Mitros mijn huur?

Algemeen

In sommige gevallen verlagen wij uw huur. Hieronder leest u per geval wat er mogelijk is: 

Staat uw vraag er niet tussen? Neem contact met ons op.

  • Chat met ons

    Stel uw vraag via de chat rechtsonder op deze website en u krijgt op werkdagen tussen 8.30 uur - 17.00 uur binnen 2 minuten antwoord.

  • WhatsApp

    Stuur ons een bericht op 06 23 82 44 84. Wij helpen u binnen 2 minuten op werkdagen tussen 8.30 uur - 17.00 uur.

    WhatsApp ons