Met welk incassobureau werken jullie?
Algemeen
Wij werken met Ultimoo. Wij nemen contact op met het incassobureau als u uw huur niet betaalt.
Betaalt u uw huur niet op tijd? Dan schakelen wij een incassobureau in. U betaalt zelf de kosten voor het incassobureau. We willen natuurlijk niet dat het zover komt. We proberen daarom eerst om samen met u het betalingsprobleem op te lossen. Bijvoorbeeld door een betalingsregeling af te spreken.
Wij werken met Ultimoo. Wij nemen contact op met het incassobureau als u uw huur niet betaalt.
Ja, een terrugave van de stookkosten wordt verrekend met uw achterstand bij Ultimoo. Als er geld overblijft, storten wij dit op het bij ons bekende rekeningnummer.
U kunt bellen met het incassobureau Ultimoo. Het telefoonnummer is 0348 - 48 64 06. Wij werken met dit incassobureau samen. Zorg ervoor dat u het bewijs van betaling en uw dossiernummer bij de hand heeft.
Neem voor vragen contact op met Ultimoo. U kunt hiervoor bellen naar 0348 - 48 64 06. Of e-mailen naar huur@ultimoo.nl
Heeft u een klacht over Ultimoo? Neem dan contact op met onze afdeling Klantenadministratie.
Moet u uw woning uit doordat u uw huur niet betaalt? Dan kunt u misschien in het traject 'Voorkomen Huisuitzetting' van de gemeente Utrecht komen. U hoeft dan voorlopig uw woning niet uit.
Dan gaan wij met u in gesprek. U bespreekt uw situatie met onze woonconsulent en een lid van Buurtteam Sociaal.
Dan hoeft u voorlopig uw woning niet uit. Maar alleen als u uw best doet om de huur te betalen. En om uw huurachterstand weg te werken. U volgt daarbij altijd de adviezen van het Buurtteam en de afdeling Werk en Inkomen van de gemeente.
Kijk dan op de website Voorkomen Huisuitzetting.
Het rekeningnummer van Ultimoo is:
Stel uw vraag via de chat rechtsonder op deze website en u krijgt op werkdagen tussen 8.30 uur - 17.00 uur binnen 2 minuten antwoord.
Stuur ons een bericht op 06 23 82 44 84. Wij helpen u binnen 2 minuten op werkdagen tussen 8.30 uur - 17.00 uur.
WhatsApp ons