Onze coronamaatregelen


Hier leest u het laatste nieuws over de coronamaatregelen van Mitros.

Extra maatregelen bij reparaties


Tijdelijk voeren wij alleen noodzakelijke reparaties uit

U kunt hier een reparatie melden. Op dit moment komen we alleen bij u thuis voor noodzakelijke reparaties. Dit doen wij om u, uw familie en onze medewerkers te beschermen tegen het coronavirus. Zodra het weer mogelijk is om veilig andere reparaties uit te voeren, informeren we u via onze website. Excuses voor het ongemak, wij hopen op uw begrip.

Regels bij bezoek van onze medewerkers
Komen we bij u langs? Houd u zich dan aan deze regels om de medewerkers van Mitros veilig bij u te laten werken tijdens de coronacrisis.

Zelf reparatie uitvoeren
Komen we niet bij u langs? Dan kunnen we misschien wel het materiaal leveren dat u nodig heeft om zelf de reparatie te doen. Voor een noodgeval/spoedreparatie kunt u altijd bellen naar: 030 880 33 00. Ook buiten kantoortijden.

Coronavirus en de richtlijnen van Mitros


Wij volgen het advies van het RIVM. We nemen preventieve maatregelen om verdere verspreiding van het coronavirus te voorkomen en willen het besmettingsgevaar zoveel mogelijk beperken. We zetten onze maatregelen voor u op een rij. Lees meer

Uitstel van huurbetaling particuliere en zakelijke huurders


Wij helpen zakelijke huurders die bij ons een bedrijfs-, kantoor of winkelruimte huren graag door deze moeilijke periode heen. Daarom bieden we een regeling aan om de betaling van het huurgeld voor 1 tot 3 maanden uit te stellen. Huurt u een woning van Mitros en bent u in financiële problemen gekomen door het coronavirus? Dan vragen wij u om eerst een aanvraag te doen bij de gemeente. Lees meer 

Zorg nodig?


Kunt u voorlopig niet naar buiten? Dan is het goed om hulp in te schakelen. Is er iemand die boodschappen voor u doet, uw hond uitlaat of een luisterend oor biedt? U staat er niet alleen voor. Er zijn betrouwbare organisaties die u kunt bellen. Lees meer