Wij voeren alle reparaties weer uit

Door de coronamaatregelen kwamen wij van half januari tot half mei alleen voor spoedreparaties bij onze huurders thuis. Daardoor kon een deel van de reparaties niet doorgaan. Inmiddels voeren wij alle reparaties weer uit. Heeft u een reparatieverzoek? Meld uw reparatie direct via onze website.

Voor uitgestelde reparaties komen wij weer langs
Heeft u een service-contract bij Mitros? En heeft u tussen januari en mei vanwege de coronamaatregelen uw reparaties uitgesteld? Dan komen wij voor deze reparaties alsnog bij u langs. U kunt hier uw reparatie bij ons melden.

Heeft u tussen januari en mei 2021 door een ander bedrijf werkzaamheden laten uitvoeren die onder het servicecontract vallen? Dan kunt u de kosten aan ons terugvragen. Dit kunt u doen door het declaratieformulier in te vullen.

Wanneer kunt u de kosten terugvragen?
Kunt u onderstaande vragen met ‘ja’ beantwoorden? Dan kunt u via het declaratieformulier geld terugvragen voor de reparatie.

  • Had u een servicecontract bij Mitros tussen januari en mei 2021?
  • Kon de reparatie niet langer uitgesteld worden, omdat de schade anders zou toenemen of er een onveilige situatie zou ontstaan?
  • Heeft u een factuur van het bedrijf die de reparatie uitvoerde?

Kosten terugvragen reparaties servicecontract